عضو شدن

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

سایت اختصاصی تتلو . ارمین .رضایا . سعید کرمانی . علی پیشتاز .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
hossein
12:46
چهار شنبه 24 ارديبهشت 1388

سلام من حسین هستم اگر مثل من طرف دار تتلو . ارمین . رضایا . سعید کرمانی .هستی من یه سایت اختصاصی زدم براشون به این لینک بیا و عضو شو برای کاربرانی ام ک بالای 10 پست بزارن چت روم  به صورت رایگان درست میکنم  اینم لینک
http://amirtataloo0913.loxblog.com/posts/member.php
اگ عضو میشی خبرم کن حتما مرسیییی فدات

 

دوستان هر مشکلی بود توی قسمت نظرات بزارین مرسی از همتون



تعداد بازدید از این مطلب: 872
بازدید : 872

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
ALIREZA در تاریخ : 1393/2/26/5 - - گفته است :
ای بابا داداش چت رومی که داده بودی به من فیلترشد

www.love-chat.2fh.co


پاسخ:سلام داداش من همه هاستا پنل هاشون تغیر کرده منم دارم روش کار میکنم ک یاد بگیرم به محض این ک یاد گرفتم چت رومتون رو از نو درست میکنم ببخشید هم این طور شد دست من نیس

<-CommentGAvator->
اميرعلى در تاریخ : 1393/2/24/3 - - گفته است :
من ميخوام عضو شم پست هم زياد ميزارم.

چت روم واقعا درست ميكنى؟
پاسخ: بله

<-CommentGAvator->
بير اهنگ در تاریخ : 1393/2/24/3 - - گفته است :
سلام دوست من خوبين ؟
امروز اومدم تا ارزوي شما رو براورده كنم ميخواين
در عرض يه روز 1000 تا بازديد كننده به بالا داشته باشين يه سري به اين وبلاگ بزنين
افزايش بازديد وبلاگ شما كاملا رايگان
پاپ اپ شما در بير اهنگ باعث افزايش امار وبلاگتون خواهد شد

http://birahang.loxblog.com/post/423



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود